Opiniones de clientes

(2)
2 estrellas:    (0)
1 estrellas:
 (1)

Valoración media de los clientes:
Comparte tu opinión con otros clientes
Crea tu propia lista

La opinión positiva más útil
La opinión crítica más útil

11 de 11 personas piensan que la opinión es útil
5.0 de un máximo de 5 estrellas Un gran llibre.
Publicado el 9 de enero de 2012 por Mrs. Fawlty

Las más útiles primero | Las más recientes primero

11 de 11 personas piensan que la opinión es útil
5.0 de un máximo de 5 estrellas Un gran llibre., 9 de enero de 2012
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
Un llibre que comença així: "Fins ahir a la nit, caminant pels carrers molls de Vallcarca, no vaig comprendre que nèixer en aquella família havia estat un error imperdonable", és un llibre que cal llegir. L'autor ha estat vuit anys per escriure'l i l'hi ha quedat una gran obra. T'enganxa fins el darrer full i no vols que s'acabi. És una novel.la de novel.les, un univers on s'hi barreja l'amor, els secrets, la mort. Un llibre que ens transporta al llarg de la història sense moure's d'un eix central, una botiga d'antiguitats i un violí que amaga molt per descobrir.

6 de 7 personas piensan que la opinión es útil
5.0 de un máximo de 5 estrellas Un libro excepcional, 9 de febrero de 2012
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
Un libro absolutamente excepcional de un autor que es incomprensible tenga solo dos de sus obras traducidas al castellano, que sepamos. Esta y "Las voces del Pamano", que también es sobresaliente. El recorrido histórico por la perversión y la maldad con un violín Storioni como hilo conductor está desarrollado con una consistencia y una fluidez notables. Quizás el tamaño y el título pueden ser poco alentadores, pero en cuanto se comienza la lectura ya no se puede dejar. No se lo pierdan.

5.0 de un máximo de 5 estrellas Jo Confesso, 5 de octubre de 2014
Compra verificada(¿Qué es esto?)
Jo Confesso, Una novela sensacional, magnífica història, perfectament documentada. De lectura apasionant. L'autor barreja diverses histories lligades per un fil conductor que mostra com fets passats afectaran en el futur sense que els personatges en siguin conscients.
Així mateix, mostra com el mal viu dintre del home

4.0 de un máximo de 5 estrellas Jo confesso, 22 de mayo de 2014
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
Havia sentit a parlar molt d'aquest autor i aquest és el primer llibre que he llegit. El lligam de les diferents històries està molt ben estructurat i el coneixement que té dels diferents escenaris facilita poder-s'hi submergir. Sap descriure mot be, per exemple, la sensibilitat i el coneixement per construir un violí, des del bosc on es troba l'arbre concret que dona la fusta més especial, fins al taller on se'n fa la construcció.
Per altra banda, sempre m'han repugnat els camps de concentració dels nazis, i no havia volgut visitar-ne mai cap. No he pogut mai gaudir de la tortura, de qui fa mal als demés. Però amb aquest llibre entenc que com a mínim cal estar al costat d'una colla de gent que ho van perdre tot, els bens, la dignitat i sobre tot, les vides la de gaudir i la física.
També haig de felicitar-lo per la descripció que fa del naufragi de la vellesa.
Gràcies, Jaume.

1.0 de un máximo de 5 estrellas Innecessari, 18 de mayo de 2014
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
El llibre amb masses segones veus. Se m'ha fet molt feixuga la lectura i la història no m'ha acabat de fer el pes.

3.0 de un máximo de 5 estrellas Denso, 16 de mayo de 2014
Denso. Espeso. Nutritivo
Las épocas y los personajes van dando saltos casi al mismo tiempo que la mente supercapacitada del protagonista lo que te hace estar siempre concentrado y atento. Fascinante cuando consigues ligar todas las historias y muy buena la presencia de la música, su estudio, su disfrute. Pero novela tan dificil como su protagonista. Muy larga. no recomendable para un fin de semana, mejor unas vacaciones. Bien escrita, narrada, vocabulario, todo genial

5.0 de un máximo de 5 estrellas Imperdible, 16 de mayo de 2014
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
Forma parte de ese tipo de libros en cuyo argumento te metes y te parece que durante mucho tiempo eres uno más entre sus personajes, y cuando lo acabas te preguntas qué hago yo ahora sin toda esta gente, que me tenía tan entretenida, ya no puedo vivir entre todos estos, tan familiares...
Novela muy interesante, que te atrapa, y muy culta. Es un gozo, entera.
Ningún inconveniente.
Enhorabuena al autor por esta joya.

5.0 de un máximo de 5 estrellas Obre mestre, 8 de enero de 2014
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
En una mateixa obra conviuen diferents llibres amb molta maestria i erudicció.
Absolutament recomenable.
He comprat la versió en paper per regalar-li al meu fill.

5.0 de un máximo de 5 estrellas Jo confesso, 9 de diciembre de 2013
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
He acabat de llegir “Jo Confesso” de Jaume Cabré i el recomano a tothom.
Extraordinari, fora del comú. És un llibre de lectura mooolt complexa, però crec que és el millor que he llegit. És admirable anar descobrint com van encaixant històries completament diferents i aparentment desvinculades entre si. Histories separades per segles i centenars de kilòmetres. Histories que es presenten barrejades inclús en un mateix paràgraf. I tot i aixi es manté una unitat narrativa on tot acaba convergint.
¿Esta opinión te ha parecido útil?  No

5.0 de un máximo de 5 estrellas Una obra mestra de la literatura catalana actual, 30 de junio de 2013
Esta opinión es de: Jo confesso (A TOT VENT-TELA) (Versión Kindle)
Es un llibre que d'entrada et xoca. No saps per on anirà. Però immediatament et captiva, t'emociona, et fa viure en primera persona un teixit de histories que no saps cap on et portaran.
Gran treball previ del escriptor per tenir clar els camins argumentals.
Per mi el millor llibre que he llegit en els darrers anys i crec que serà considerat com una obra cabdal de la literatura catalana comptemporanea.

‹ Anterior | 1 2 | Siguiente ›
Las más útiles primero | Las más recientes primero

Este producto

Jo confesso (A TOT VENT-TELA)
Jo confesso (A TOT VENT-TELA) de Jaume Cabré i Fabré
EUR 9,49